Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-12-03 21:55:59
Problema ne priemonėse. Galima trumpinti prekybos laika, galima ilginti -
px. Nieko tai nepakeis, jeigu nebus kompleksinis sprendimas. Ir tokiu atveju
gal geriau tikrai nieko nedaryt. Nes dabar padaroma kokia huinia ir
rėkiama - "va, mes darome". O kad to darymo nauda kaip lavonui priparkes -
kam tai rupi. Elektoratui įspūdi padarėme ir gerai. Vat ir dabartinis
sprendimas - kažkas pasidės pliusa pries rinkejus. Po metu ateis Matulas ir
kaip pastebejo teisingai Vasaris, istrauks statistika - oficialiai isaugo
alkoholio pardavimai, achtung - liaudis prasigeria. Ka vel darom - trumpinam
prekybos laika? Bet vezimas tai vietoj stovi... Stumdom represines priemones
i viena ir i kita puse. O kitas priemones uzmirstam. Gal todel, kad nuo
backos sunkiai komunikuojas? Gal geriau padarom, kad parduotuves dirba 7x24
rezimu, bet ju bus po viena ant Vilniaus rajono, nes nera didesnio poreikio?
Cia gi kaip su neigaliuju vietoms man panasu. Galima didinti bauda uz
automobiliu statyma ten ir ju neisvengiamuma. O galima bandyti pasiekti, kad
pilieciui pastatyti automobili I ta vieta bus tas pats, kas iseiti I gatve
su maikute "Ash cmocnas pirdyla - ispirk man". Tas pats ir su gerimu. Teko
po Toskana pasivazinet - vynas liejasi laisvai ant kiekvieno kampo - ish to
jie gyvena. Ir patys geria - nespjauna. Ir ka - girtu praktiskai ner,
blaivyklu ner, skersasnukiai bent jau man netrukde? Kodel? Vat atsakyma į ta
klausima pakoreguota pagal musu aplinkybes ir reikia rast. O ne laikrodzius
sukinet.

"RaR"  wrote in message news:idbh2t$jdi$1@trimpas.omnitel.net...

aplinkui durniai arba apsimetėliai, jokios priemonės išskyrus mano siūlomas
alternatyvas yra blogos ir todėl visai jų nereikia - nėra labai racionali.