Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-12-06 00:13:19
Ne, neatrodo. Turiu keleta tipiniu prekybos tasku tipinese Lietuvos vietose,
gyvenu tipiskoje provincijoje. Tai tesiasi jau daug metu. Jeigu ash matau,
kad laikroduku sukinejimas istatymuose neveikia praktiskai - tureciau tiketi
teoriniais pamastymais? Tipo dzin, kad mano kaimas kaip lupo taip ir lupa,
dejes ant Matulo sau paciam prie munduro prisisuktu medaliu? Ar as nematau
kazkokios aukstos materijos minties tangentines liestines? Nu ir pohuj, kad
nematau - ash matau realia situacija. Tipo kazkur kazkaip paziurejus tos
valandos kazkokius teorinius skaiciukus pakeite? Nu sakykim. Tik ka tai turi
bendro su alkoholizmo problema?

P.S. Dieve saugok Grybauskaite, kad uzvetuotu, o seimas neatmestu jos veto.
Aiskink tu kaip nor savo teorijas, o prekyba iki 22-os mano apyvartas tik
didina. Nu taip taip - zinau. Provincija mus nedomina, tai netipinis
atvejis, visi pijokai Vilniuje ir Seime - uzdarysim Gedimino 9 ir Lietuva
issipagirios.

"Laimis"  wrote in message news:idh25r$108$1@trimpas.omnitel.net...

konkrečiai pajustum ir suprastum. Jei nejauti, tai -- bullshit.
Neatrodo, kad labai ribota...?