Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-03 13:45:07
"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:idajao$d47$1@trimpas.omnitel.net...
> Kalbi lyg prostitutės visada moterys. Vyrai, moterys - jokio skirtumo, visi gali diskutuoti vienodai.

Objektyviai - negali. Gali diskutuoti tik tie ir tik tada, kada yra perėję patys, arba bent jau artimieji.

> Ekspertai tai tie, kurie yra išnagrinėję kitų šalių patirtį ir savu bei svetimus įstatymus ir patirtį, bei gali daryti iš to kompetentingas išvadas.

Viskas teisingai. Aš turėjau omenyje derogatyvą "egzpertai"

> Legalu ar ne, priežastys tos pačios. Ir prostitucija niekur nedings. Niekad.

Reiškinys ir nedingsta, nes kitaip nustotų egzistuoti pats terminas ir jis taptų nesuvokiamas/nebevartuojamas lingvistikoje. Bet įmanoma atskleisti priežastis, ir tada aktyviai pakeisti prielaidas, kad reiškinys sumažėtų/transformuotųsi ir pan.

> O prasmė? Atsižvelgiant į tai, kaip senai tai egzistuoja, manyčiau prostitucijos egzistavimas yra įgimta/užprogramuota :)

Fantastiškas argumentas, kad nesigilinti į reiškinį. Didžioji, patogioji užmarštis "senai senai". Kaip pasakose. Prie pradedant leptelėti tokius dalykus, reiktų sociologiją pastudijuoti, evoliucinę elgseną ir dar keletą disciplinų.