Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-03 16:16:25
"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:idatt9$svk$1@trimpas.omnitel.net...
> gauni litrą spirito, kurį gali atsiskiesti su kuo nori.
> o receptą išrašo šeimos gydytojas atsižvelgdamas į ligas, priklausomybę, psichologiją ir kt.

Tai kad jau ir dabar tas galioja, jei tik žmoniškai sutari. Aš, pvz.: visada turiu spirito butelį dezinfekcijai (išviršinei be abejo), medžiotojų dešrelėms kepti (tokia tradicija), konservų dangteliams, technikos valymui ir pan. Išvis, nesuprantu, kaip įmanoma be spirito, kaip be buitinio/techninio/maistinio skysčio išsiversti. Kažkokis kvailių išmislas ir tiek. Ir dar anksčiau būdavo 96% įmanoma gauti, dabar jau medikus nustekeno iki 70%.