Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-07 20:33:05
Ne mano problema, kad tavo supratimas ribotas.
Tai kad egzistuoja žmogžudystės tereiškia, kad
reikia turėti omeny, kad kvaila yra tikėtis sukonstruot
visuomenę be policijos, teismų ir kitokių prievartos bei
kontrolės mechanizmų. Lygiai taip pat kaip ir su narkotikais
(mūsų civilizacijos atveju - alkoholiu): nerealu yra tikėtis
pasiekti "visi negeria". Na o siekti nerealaus...