Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Dex
Data: 2010-12-06 16:00:47
sakydamas visi, turėjau galvoje ne "absoliučiai visai visi", o tiesiog
didžioji dauguma.

Nors alkoholizmo priežastys nėra galutinai išaiškintos ir dėl jų vyksta
ginčai, tačiau mokslininkai sutaria dėl pačiu esminių priežasčių:

1. Alkoholio (nuodo-narkotiko) prieinamumas. Nėra narkotiko - nėra
problemos.
2. Antra labai svarbi priežastis - žmonių įtikinėjimas, kad reikia
gerti, reikia rūkyti, kad nuo to jiems bus labai gera, malonu ir pan.
3. Pradėjęs vartoti narkotikus žmogus papuola į narkotinę priklausomybę
ir toliau vartoja.

Kaip matai, šis įstatymas tiesiogiai paliečia pačią pagrindinę priežastį
- prieinamumą.

Dex