Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-03 13:28:04
Tai čia ir poniui aišku, kad realiai galima kliautis tik pirminiais duomenimis, gautais tiesiai iš pirminių šaltinių.

Man elementari "statistika", pvz.: Kaune, yra tokio "baro" "Broliai Juodvarniai" reklamos kiekis ir kontingentas visų draudimų kontekste, nes anksčiau kasdien pravažiuodavo pro ten, kaip ir pro "barą" apačioje Žemaičių plento kalno. Ir man vienodai šviečia visa statistika ir malimas liežuviu, nes galiu savo akimis stebėti situaciją. Jei turėčiau laiko ir noro - galėčiau ir disertaciją parašyt, kokybiškų duomenų užtektų.