Tema: Re: Neilgai pasidziaugem blaivia Lietuva
Autorius: PetrasCvirka
Data: 2010-12-06 14:57:06
ir dar kaip keicia, preita savaite ziniu radijo laidoje kalbejo tokia
priklausomybe turintis pilietis. Cituoju:
Eidams is darbo nusiperka butelaiti, vakare ishgeria - kablys, seniau pardes
dirbdavo eina pirkt dar, daba nedirba - bala nemate, ne koks bomzhas kad
tashku ieshkot.

Va taip vat.
Rezultatas prasigerianciu skaiciaus mazinimas, o prasigere kaip gere
nelegalu pilstuka, taip ir geria, ir jie tikrai pardese nieko neperka ir
nepirko.