Tema: Re: Neilgai pasidziaugem blaivia Lietuva
Autorius: RaR
Data: 2010-12-09 10:59:21
Na, tai siūlyk tokias idėjas. Manau, jei ne pas mus, tai bent kažkur pasaulyje, yra panašių grupių, prastuminėjančių panašias idėjas. Tik jos nesulaukia daug pritarimo.

Esmė yra ta, kad gyvename demokratijos sąlygomis, ir viską nusprendžia dauguma. Jei daugumai žmonių alkoholio pardavimo ribojimai nesudaro jokių problemų, ir jie mato tame tik teigiamas (kad ir nedideles) pasekmes sau, jie pritaria tam ribojimui. Ta prasme žmonių, kuriems būtina po 22 val. nusipirkti šnapso artimiausioje parduotuvėje, interesai pažeidžiami. Maisto pardavimo ribojimas potencialiai galbūt pažeistų didesnės žmonių dalies interesus (tiksliau jų norus), arba dauguma mano, kad iš tokio ribojimo jie negautų jokios naudos, todėl tokiam ribojimui nepritaria.

Bet pagal parlamentą panašu, kad Lietuvoje daugumą žmonių sudaro tie, kuriems būtina po 22 val. nusipirkti šnapso artimiausioje parduotuvėje.