Tema: Re: Neilgai pasidziaugem blaivia Lietuva
Autorius: Veikejas
Data: 2010-12-08 13:33:57
ishsivirk cepelinus pridek chemijos kad ilgai negestu pridek skonio
stiprikliu, mases fiksatoriu ir kitu nesamoniu tada uzshaldyk, palaikyk 1-2
metus atshildyk ir tada valgyk va tada gausi mako varianta.

Taip galima apsinuodyti ir sviezia mesa jei ji nebuvo tikrinta pas
veterinoriu ar buvo neteisingai laikoma, bet tam yra galva ant peciu.