Tema: Re: Neilgai pasidziaugem blaivia Lietuva
Autorius: bet_kas
Data: 2010-12-09 10:27:24
Nuosavas namas iš vis buožių irgi visokių kitų kapitalistinių
išnaudotojų išmislas, kur tai matyta, šitiek žemės ploto ir tik
viena šeima gyvena. Visiškai neefektyvu.  Va paimi kokį 18
aukštų monolitą, iškarto visai kitas reikalas, plotas tas pat,
o šeimų kiek telpa.
Kiek iš karto vienoj vietoj elektros abonentų, šilumos tinklų
klientų, buitinių atliekų  gamintojų ir t.t. ir pan.