Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Dex
Data: 2010-12-03 08:45:55
nu tai aš nesakau kad gink dieve taip nebūna (ėjimo į svečius po 22) bet
nėra normali kasdieninė praktika, sutik. Normalūs žmonės jau miega 23
(22-24) val.
Juokingai skamba toks pritempinėjimas, ale VISI RENGINIAI VYKSTA IKI 24
VAL., arba NORMALUS ŽMOGUS EIDAMAS Į BALIŲ NETURI KUR NUSIPIRKTI.

Tai (1.) tegu leidžia renginių metu prekiauti iki renginio oficialios
pabaigos renginio teritorijoje ir nėra problemos.

2. Imho, eiti į svečius naktį gali arba studentai arba seimūnai. Nei
vienų nei kitų prie normalių žmonių priskirti sunkiai gaunasi :) (vat
šiąnakt iki 2 ryto studentai kažkur kitame aukšte gėrė ir šūkavo, miegot
neįmanoma).

3. Ne kartą buvo rašyta daug kur - įstatymas skirtas ne tai degradų
daliai, kurie vis viena gaus iš bet kur (ale taško), bet būtent
jaunimui, studentams, kad anie girti nevažinėtų (da)sipirkti.

Dex