Tema: Re: Neilgai pasidziaugem blaivia Lietuva
Autorius: RaR
Data: 2010-12-08 15:29:27

> Gal todel, kad vynu uzgerineja?

Yra tokių nuomonių. Nors tai tvirtai nenustatyta. Yra tyrimų, kad nedidelės vyno dozės lyg ir sumažina tikimybę sirgti kai kuriomis ligomis, kiti tyrimai tai lyg ir paneigia. Šiaip jau net dėl alkoholio nedidelių dozių yra įvairių tyrimu. Štai prieš kokių dvidešimt metų rimtuose sveikatingumo testuose tikimybė susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis per dieną suvartojant 20-40 g gryno alkoholio buvo prognozuojama mažesnė nei visai jo nevartojant. Bet didėja kitų sveikatos sutrikimų tikimybė.

Be to tie beveik vien neigiami šalutiniai poveikiai tiek vartotojui tiek pašaliniams. Nors ir čia yra išimčių - pvz. Brazausko prisigėrimo šalutinis poveikis Ulmaniui buvo naudingas.

Ir svarbiausia, alkoholis žmogui nebūtinas, o maistas būtinas.

> Skirtumas yra. Taciau ka rodo tyrimai - gal del naktiniu valgymu zinai
> kokius nuostolius valstybe patiria? Butu mano valia, tai ishvis saldytuvus
> tik su kodine spyna ir laikmaciu leisciau pardavineti. Nes nefig.

Na gal, bet tada viskas tampa labai sudėtinga, reikėtų individualiai programuojamų šaldytuvų (gal užtektų tiesiog atskirų vartotojų paskyrų) atskiriems žmonėms, netgi atskiriems šeimos nariams. Reikėtų tas programas koreguoti atsižvelgiant į žmogaus režimo pokyčius ir t.t. Nors plėtojantis skaitmeninėms technologijoms tai nėra didelės kliūtys.

Tuo tarpų alkoholio žmogus gali ir visai negauti, ir nieko labai blogo dėl to jam neatsitiks.