Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: RaR
Data: 2010-12-07 14:32:26
Viskas teisingai. Visi žinome, kaip dirba mūsų valdžia (or ir aplamai kaip daug kas pas mus dirba). Daug tame darbe pakazuchos (politikoje - populizmas). Taip pat mūsų žemos kultūros bruožas, ne tik politikų, bet ir daugelio žmonių - tik savęs matymas ar tik vienos pusės/grupės matymas, į kitų interesus neatsižvelgiant. Man, pvz., jau komiškas darosi tas gegužės 1-osios darbo/nedarbo dienos kaitaliojimas. Man visiškai tas pats ar ji yra darbo, ar ne darbo diena, bet užknisa, kai  į valdžią atėję kairieji ją skelbia ne darbo diena, dešinieji - darbo, po to vėl iš naujo.

Aš čia nesiginčiju, kad sprendimai dažnai priimami nepamatuotai, nepasitarus su interesuotomis grupėmis, gerai neišanalizavus. Aš diskutavau tik vienu klausimu - ar alkoholio prekybos laiko trumpinimas mažina jo vartojimą bei jo sukeliamas pasekmes, ir ar tas ribojimas sukelia kokių kitų didelių problemų visuomenei. Ir vis labiau įsitikinu, kad atlikti tyrimai rodo, jog į pirmą klausimą galima atsakyti "taip", o į antrą klausimą žiūrėdamas iš savo varpinės atsakau "ne".