Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: RaR
Data: 2010-12-06 17:21:10
Tai niekas aklai ir nesiūlo taikyti. Tik remdamiesi kitų šalių patirtimi
prekyba buvo apriboję iki 22 val. Ir, mano nuomone, nieko blogo per tą laiką
neatsitiko, atvirkščiai, daug kas teigia, kad daug statistinių rodiklių
pagerėjo. Man asmeniškai iš viso tas apribojimas neužkliuvo, net nesuvokiau,
kad jis egzistuoja. Manau, ir daugeliui žmonių jis neužkliuvo. Ir staiga
seimūnams (prieš tai pusantrų metų burbėjus alkoholio gamintojams) toks
apribojimas pasirodo blogas, ir jie nusprendžia pratęsti prekybą iki 24 val.
Tai kieno interesams jie atstovauja? Visų pirma alkoholio gamintojams,
antra - tiems, kuriems prisireikia pirkti alkoholį po 22 val., o daugelį jų
tikrai negalima vadinti normaliais alkoholio vartojimo prasme.

"Sail"  wrote in message news:idik7r$it0$1@trimpas.omnitel.net...

Norejau pasakyt tik tiek - vienoj saly veikiantys metodai ne butinai duos ta
pati rezultata kitoj. Kitu patirti galima ir reikia nagrineti, bet taikyti
aklai butu neteisnga.

Kaip teisingai buvo pastebeta - vodke zmones geria ne todel, kad ja
nusipirkt gali, o todel, kad isgert nori. Todel reiktu ieskoti priezasciu,
kodel gi zmones isgert nori ir kuo kitu ta nora sumazint butu galima.

O riboti prienamuma, tai kova su pasekmem, ne priezastim. Gal tai kazkiek ir
veikia, bet labai nezymiai. Gal but long term zmones iprastu vartoti maziau,
bet cia jau turetu pasikeisti bent viena karta.

Man asmeniskai tokie ribojimai visai vienodai, nes namie visada yra atsarga