Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: dz
Data: 2010-12-02 22:39:02
nu kazinau kartais tenka i svecius eit ir po 22val, siauras tavo gyvenimas

o aplamai tai NORINT gaut isgert, nera jokiu problemu bet kuriuo metu, ir
sitie visi beprasmiski draudimai tik skatina seleline ekonomika, dar puse
velio kas perka is tasku/taksu ta pacia legalia produkcija, bet didele dalis
snapso pareina kontrobanda, o tai jau dusina Lietuvos gamintojus
tai va parasiau kas ir taip aisku:)

--
www.rees.lt