Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-12-07 13:34:38
Terisingai. Pavyzdziui galima pagaminti reklakminius balionelius su firmos 
atributika. Ir tai veikia - vaikus I Macdonalda velka. Taciau jei rimtos 
korporacijos dede, spresdamas globaline imones problema, valdybos 
susirinkime pareikstu, kad "davaj nuperkam uz milijona litu balioneliu ir 
paleidziam juos i ora...". Turbut visdelto jo pareikalauti pagristi, kodel 
jis siulo butent tokius veiksmus ir atmazas "palesikim juos i ora, nes nahj 
jie mums nereikalingi" uz rimta nepraeitu. Tas pats ir su visokiais laiku 
sukiojimais. Ok - uzdarinejam 22-a. Uzdarinejam 24-a, arba porinemis 
dienomis 21:57, neporinemis pravaziavus melynam autobusui. Bet tokie 
veiksmai turi buti kazkuo normaliai pagristi. Taip pat, tie veiksmai turi 
buti koordinuoti su kitais, kad nesigautu, kad norejom geriau, o gavosi kaip 
visada. Kiekvienas veiksmas turi savo pliusus ir minusus. Sutrumpinimas 
prekybos laiko - irgi, kad ir kaip tas kai kam atrodytu nemalonu. Todel tuos 
minusus reikia kompensuoti kitomis priemonemis, kurios vel turi savo 
minusus, bet jau mazesnius. Ir tik keliu tokiu iteraciju pagalba problema 
isspresim.  Nes sumos nuo tokio pasukinejimo i viena ar i kita puse vaiksto 
milziniskos. Tik tiek, kad tai tiesiogiai neliecia tu sukinetoju, o tik ju 
reitingus pries rinkimus. Nes tiketi, kad sutrumpinom laika, pasidejom 
varnele, issprendem problema - einam prie kitu priemoniu - zemiau kritikos 
ribos. Tai rimta priemone ir jos taikymo aplinka turi buti paruosta, o ne 
bukai nuo backos surekus pradet vykdyt.

"RaR"  wrote in message news:idl4uj$lmh$1@trimpas.omnitel.net...

Čia panašiai kaip su reklama - absoliuti dauguma vartotojų įsitikinę, kad ji 
jų visiškai neveikia, bet tie, kurie skaičiuoja, nes jiems tai svarbu, mato 
nepaneigiamą jos poveikį.