Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Laimis
Data: 2010-12-06 00:14:30
Linas Petkevičius rašė:

> Ne, dauguma nepuole. Tai sumazina suvartojamo alkoholio kieki. Kaip tai
> itakoja netinkamo alkoholio vartojimo problema? Sakysim nenusipirko du

Nesikeikiant. Koks tų ribojimų atskirai tikslas? Būtent toks TIKSLAS.
Alkoholio vartojimo mažinimas. Kitos priemonės siekia kitų (dalinių) tikslų.

> prikejai. Aš, laikantis, kad neturiu del alkoholio problemu ir tas,
> kuris prigeres shoks ant arkliu ir eis bobos musht. Ash eisiu gult
> negeres. Antrasis vistiek prisilaks ir boba vistiek gaus i dantis. Ar
> tai reiskia, kad alkoholizmo problema sumazejo 50 proc.?

Jei sumažėja alkoholinių padarinių, tai reiškia, kad ir tų bobų mažiau į
dantis gauna. Na, žinoma, jei tu viską matuosi tik pagal tą, kuris kaip
duodavo, taip ir duoda, tai taip, tokiu požiūriu niekas nepasikeitė...

> Ne. Mano krautuveles reprezentuoja problemini klienta.

Vėžio gydymas be abejo kilnus užsiėmimas, tačiau vėžio prevencija yra
daug efektyvesnė ir svarbesnė...
Ir kaip gi tavo probleminį klientą pagydyti, kai tu jį pagirdai...?

> Cia tu ekspertu, kurie teigia, kad prailginus alkoholio pardavima 1
> val., apyvarta padideja 10 proc? Sikau ir tapsnojau ant tokiu ekspertu.

Tu pasigavai vieną skaičiuką, net neišsiaiškinai ką jis (teiginys)
atspindi/reiškia, jį kramtai ir tapšnoji. Jei gautum į dantis studiją,
kuri apibendrina, kad bla bla bla alkoholio suvartojimas sumažėjo iki
10% ar tai ką nors pakeistų ir ar tai keistų esminio teiginio (kuriam
pagrįsti yra aibės studijų), kad prekybos laiko apribojimai mažina
alkoholio suvartojimą, svorį?

> paskaityk lib.ru

Nu. O dar nori, kad Matulas tau aiškintų kak kosmičeskie korabli...