Tema: Re: I tema :)
Autorius: RaR
Data: 2010-12-10 13:27:22
Buvęs cukraus akcizas čia ne į temą, tai buvo savų gamintojų gynimas. Kalbame apie akcizus alkoholiui, o bendra tendencija, ypač ES - tuos akcizus didinti, ir mes turime taikyti bent minimalius ES reikalaujamus alkoholio akcizus. Jei šita valdžia juos laikinai sumažins, bendra tendencija, manau, išliks ta pati - didinti.