Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-03 16:05:44
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:idamfj$hsc$1@trimpas.omnitel.net...
> Vat aš tikrai ir nežinau kada tikslingiau būtų drausti. Gal kaip tik vakare reikėtų leisti, o dieną ir anksti vakare drausti. Aš šiuo atveju neįsigilinęs į argumentus ir nežinau kuriomis valandomis didesnis būtų vartojimo sumažėjimo efektas ar mažesni šalutiniai poveikiai.

Vėlgi, rinkis, ką nori padaryt:

1. Sumažinti alkoholio naudojimą.
2. Padaryti visuomenę, jos grupę (tarkime alkoholikus), ar konkrečius invidus laimingesniais, kad jiems net galvos nesuktų alkoholis, kaip nesuka aguonpienis.

Klausimas retoriškai užduodamas tokios išminties kontekste - su kuo kovoji, tuo ir pats tampi neretai...