Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Laimis
Data: 2010-12-06 11:35:26
Linas Petkevičius rašė:

> O ash matau viska iš vidaus ir man tai neelementaru. T'sakant kuo maziau
> zinai, tuo labiau viskas aišku.

Tau nekomiški tavo svaičiojimai? Sėdi už prekystalio, pili šnapsą
chroniams (probleminiams klientams) ir inkšti, aimanuoji, kad ai, ai,
ai, kaip jie geria, ai kaip jie geria, ai kaip aplinka juos verčia
gerti, ai kaip niekas su tuo nekovoja, ai kokie durniai, kurie riboja
prekybą...
Savęs toje aplinkoje ir girdymo grandinėje, *aplinkoje*, žinoma,
neidentifikuoji...
Tik nepamanyk, kad moralizuoju. Tai legalus verslas ir viskas su juo yra
OK, kai yra OK, tačiau valstybės prioritetai ir sveikatos politika yra
daug aukščiau tokių smulkmeniškų inkštimų ir matymų. Ko mažiausiai
reikia paisyti, tai tokių pardavėjų, kurie suinteresuoti aplinka,
kurioje „gėrė, geria ir gers, o aš tai tik baltas ir pūkuotas --
parduodu, įpilu“. Nu pavaidina jie ten dėl bendro įvaizdžio, kad gal ir
reikėtų kažką daryti, kad tiek negertų, bet šiukštu ne mažinant
alkoholio prieinamumą, nes tai bullshit, verslo žlugdymas ir neveikia!
Elementarios yra priežastys, veiksniai, įrodymai, kad alkoholio
prieinamumas skaitina/lemia (didesnį) jo vartojimą. To net nereikia
įrodinėti, nes aibės šalių sveikatos politikoje tai jau įsitvirtino (ir
įsitvirtina) ribojimais. Man pavardinti? Toli dairytis nereikės...
Ir nors tai nėra panacėja kovojant su alkoholizmu, kaip reiškiniu,
tačiau viena iš *esminių* ir tikrai efektyvių priemonių.