Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-03 14:55:56
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:idam8j$hhu$1@trimpas.omnitel.net...
> Ir vėl pas tave tas juodas pesimizmas.

Dar kokį nors organą įvardink. Vėl perėjimas iki asmeniškumų, kas juokinga.

Aš išvis ne pesimistas - nes šita problema manęs ir tiesiogiai ir netiesiogiai nekaso. Jei atsitiktinis latras mane kur nors pripjaus, tai tolygu žaibo kirčiui į povandeninį valtį.

> Tipo valdžios ir rinkėjų interesai neišvengiamai visada priešingi?

Ne. Valdžios ir rinkėjų interesai yra elementariai šizofreniški, jei rinkėjai nesudaro nacijos. Todėl reikia skirti demokratiją Skandinavijoje ir demokratiją Botsvanoje - taikyti konktekstą.

Perfrazuojant paprastai - lietuviai nori vartotoji alkoholį, nori vartoti daug, bet kada, bet kartu nori, kad jam nebūtų tai prikišama. Čia tas pats kaip su "žalumu" - viena yra gyventi pagal ideologiją, o visai kas kita pagal ją reklamuotis.

> Tai čia jau rinkėjų problema, ir reikia siekti, kad taip nebūtų.

Vėl "reikia siekti". Kam? Ar galima išgirsti aktorius/roles/konkrečias personas?

> O tokia visuomenė, kuri net neatsirenka koks įstatymas ar politikas geriau tenkintų jos interesus, galėtų labai sėkmingai ir darniai savireguliuotis be jokios valdžios ir įstatymų? Kažkaip smarkiai nesitiki, o ir praktika tam prieštarauja.

Na kitaip sakant, bandote perfrazuoti, kad visuomenė yra verta savo valdžios. Argumentas iš bėdos, ne kitaip.

Aš tenoriu pasakyti, kad nuimkite masinį pigaus alkoholio gaminimą iš žaidimo ir nustokite reguliuoti - kaip sakiau, žmona su kočėlu sureguliuoja gerokai geriau, nei draudimai, nes tai vyksta čia pat, laiku, ir tinkama jėga. O dabar pažiūrime iš šono: kokias aš, kaip pilietis, turiu priemones, uždaryti "barą", kuriame nėra nei kėdžių, o buteliai parduodami užsukti, ir su "klientu" bendraujama per 0.2 m^2 skylę, net nematant "barmeno" veido, kada tą "barą" legitimizavo savivaldybės papirkti klerkai?