Tema: Ats.: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Blynas
Data: 2010-12-03 13:40:59
Taigi aiškiai pasakė. Mąstymas sako, kad alkoholis yra blogis. Jei nori blogio, esi priklausomas.

P.S. Aš šiandien po tokios darbo savaitės žiauriai noriu alaus. Ir todėl būsiu vakare alkoholikas, nes nepaisant to, kad mąstymas sako - nesveika, aš vis vien jo gersiu. Kaip ir beveik kiekvieną savaitgalį, kas jau išvis yra alkoholizmas. Skanaus :)

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> parašė naujienų news:idak8t$eh0$1@trimpas.omnitel.net...