Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-09 22:58:17
Valia sakai ? O kokiai promilei nuo gyventojų skaičiaus jin rūpi ?
Juolabiau tą kažkokią valią treniruoti ? Yra kaip yra. Tenka
gyvent tarp realių žmonių, o ne tarp utopijos idealių gyventojų.

Na ir dar: yra du poliai "alkoholiškai aktualių" piliečių: jau prasigėrę
iki stoties kioskelio ramstytojo (matomai juos vadini degradais)
ir piliečiai, kurie dar tik retsykiais užgeria, dar dirba, dar kažkaip
sukas. Tai vat tiems jau prasigėrusiems viskas iki lempos: komunizmas
ti ar kapitalizmas, kainos šnapso ir šnapsinių darbo laikas, jie gėrė
ir gers kol arba numirs arba sės kalėjiman. Tuo tarpu pradedantiesiems
yr didžiulis skirtumas. Kapitalizme jiems sunku, ne taip kaip prie
kolchozo (kolchozo pirminykas neišmes iš darbo, o buržujus-ūkininkas
beveik garantuotai išmes). Kits niuansas: nu ką mano jaunystėj galėjo
planuot jaunims: nu baigsiu universitetą, inžinieriausiu už 120...160,
jei išsimuilinęs visad lysiu subinėn valdžios žiū prieš pensijų alga iki
kokių 200 pakils, zeba perspektyva, taip ir traukia karjerą daryt,
tobulėt, domėtis profesija (čia materialinė pusė, apie moralinę prie
Brežnevo net kalbėti nesinori, kas nematė - nesupras/nepatikės).
Mano stebėjimais dabartinis studentiškas jaunimas geria nepalyginamai
mažiau nei kad mes gerdavom. Musie randa smagesnių perspektyvų ?