Tema: Re: Neilgai pasidziaugem blaivia Lietuva
Autorius: RaR
Data: 2010-12-09 14:29:10
Teisingai, man irgi tai apribojimas. Jau rašiau, aš sąmoningai sutinku su savo teisių apribojimu dėl to, kad tikiu statistika, rodančia, jog tuomet turiu šiek tiek mažesnę tikimybę susidurti su mieste besišlaistančiais agresyviais, patvory ar tiesiog ant šaligatvio bemyžančiais ar bevemiančiais, kaimynų bute ar kieme triukšmaujančiais alkoholio vartotojais. Dar galbūt šiek tiek naudinga tai, kad rečiau nusipirksiu kokį neplanuotą alaus butelį. Taigi, viso labo renkuosi tarp pliusų ir minusų.

Dėl klientų - o jeigu tos kavos su pienu paprašys artėjant 24.00? Dar pratęsti? Tada 2.00? Tai gal visi visą parą turėtų visi dirbti?