Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-12-06 00:37:31

"Laimis"  wrote in message news:idh2s6$1lt$1@trimpas.omnitel.net...

>Nesikeikiant. Koks tų ribojimų atskirai tikslas? Būtent toks TIKSLAS.
>Alkoholio vartojimo mažinimas.

Matai kaip.... Ash tai galvojau, kad tikslas mazinti ne alkoholio
vartojima,o to vartojimo sukeliamas pasekmes.

>dantis gauna. Na, žinoma, jei tu viską matuosi tik pagal tą, kuris kaip
>duodavo, taip ir duoda, tai taip, tokiu požiūriu niekas nepasikeitė...

Pas mane labai siauras ir zemiau kritikos poziuris - todel ash matuoju tik
taip. Jei boba kuri gaudavo nuo girto diedo į dantis, gauna neatsizvelgiant
į tai, ka matulas savo rastuose primakalavo - ash suprantu, kad istatymas
neveikia.

>Ir kaip gi tavo probleminį klientą pagydyti, kai tu jį pagirdai...?

Problemini jei nepagirdysiu ash, pagirdys aplinka.

>Tu pasigavai vieną skaičiuką, net neišsiaiškinai ką jis (teiginys)
>atspindi/reiškia, jį kramtai ir tapšnoji.

Pats juos pakishai. Ar cia kaip Biblija reikia skaityt? Tipo parasyta A, bet
suprast B? Sory, ash ne Tox'is, man tai neidomu ir nelinksmina. Jei
parasyta, kad valandos prekybos pridejimas padidina apyvarta 10 proc., kaip
man tai suprast? Kad padidina 5 proc.? Ar padidina 10, bet tie 10 biski
kitokie - nekosherni? Gal dar kabala pastudijuot - sako ten irgi padeda
tokius dalykus issiaiskint.

>10% ar tai ką nors pakeistų ir ar tai keistų esminio teiginio (kuriam
>pagrįsti yra aibės studijų), kad prekybos laiko apribojimai mažina
>alkoholio suvartojimą, svorį?

Butu idomu pamatyti tas analizes. Ypac vienoje lenteleje tokius duomenis -
analizes isvados, nelegalaus alkoholio procentas toje rinkoje, probleminiu
pilieciu procentas.

>Nu. O dar nori, kad Matulas tau aiškintų kak kosmičeskie korabli...

Noriu, kad visokie Matulai nepezetu kokie jie afigeni specai kovojant su
shia blogybe, kai apie realia situacija tik ish delfio ar panasiu saltiniu
renkasi info.