Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: RaR
Data: 2010-12-03 14:48:52
Kodėl gi ne? Ateityje galbūt taip ir bus. Tokie dalykai daromi iš lėto, po truputį keičiasi ir žmonių mąstymas bei tradicijos. Tai, kas šia prasme buvo sovietiniais laikais ar iškart po jų - tiesiog baisu. Buvo tokios tradicijos ir žmonių kultūra, kad tiesiog sunku buvo negerti - toks žmogus buvo laikomas nenormaliu. Ir džiugu, kad tos tradicijos keičiasi, išlieka tik mažiau išsilavinusių ar žemesnės kultūros žmonių tarpe. Man, pvz., labai patinka, kaip išsivysčiusiose šalyse vyksta kova su rūkymu. Ir visi tie draudimai duoda efektą.