Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-06 18:58:30
Tai aš nesigynčiju, be abejo tai gerai. Bet tai nėra panacėja,
ir tai neįtakoja alkoholio suvartojimo bent kiek reikšmingai.
Išvis dėl ko čia ta tema kilo ? Kažkas nori prastumt prekybos
prailginimą ? Aš prieš. Nereikia ilgint. Bet pagrindinai todėl,
kad tiesiog nereikia kaitaliot biznio salygų, nediorgint biznio.
Prailginus jokių įpatingų pokyčių tautos polinkyje prasigerinėt
tikrai neįvyks. Ne per šitą galą tai reguliuojas. Narkotikais
išvis legaliai neprekiaujama, vienok narkomanų netrūksta.
Baisiausia man šitam vajuj, kad eilinį kartą priims valdžia
kažkokią nesamonę (kaip kad pvz. CCCP'o pabaigoj) ir
visi toliau laimingai užmigs - vat, problema išspresta, po metų
tauta nebegers... aha, kurgi ne.