Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-05 21:56:08
Apie rūkymą: aš pats rūkau. Rūkydavau ir laiptinėj (na bet pasistatęs
peleninę ir atsidaręs langelį). O kai atsikraustė veikli kaimynė, išprievartavo
slunkiausius kaimynus įsistatyt rakinamas duris, padaryt remontą laiptinėj
- neberukau laiptinėj, tik savo balkone (uch ir šalta daba ;)). Vat taip sakant
bendros foninės kultūros poveikis...