Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: RaR
Data: 2010-12-03 10:01:53
Nors aš esu už alkoholio, o ypač už rūkalų vartojimo ribojimą, nematau nieko blogo legalioje prostitucijoje. Man atrodo, kad tai daugiau kažkokia moralinė pozicija, o ne koks nors praktinis blogis. Aišku, reikėtų įvertinti šios srities ekpertų nuomonę - kokie yra legalios prostitucijos pliusai ir minusai.