Tema: Re: Neilgai pasidziaugem blaivia Lietuva
Autorius: Sail
Data: 2010-12-08 15:58:23
O tai kam vis tik duota teise sprest, kas man butina ir nebutina?
O gal kazkam namas nebutinas, uzteks 2 kambariu? Kaip Sarikovas sake - imt
viska ir padalint.

Man pvz alkoholis butinas, jis man kartais praskaidrina liudna egzistencija.
Taip, nenumirciau ir be jo ir be daug kitu dalyku.

Samprotaujant apie butina/nebutina greitai nueisim link diktaturos, kuri uz
tave spres, kas tau butina, kas ne.