Tema: Re: Neilgai pasidziaugem blaivia Lietuva
Autorius: RaR
Data: 2010-12-08 13:52:58
Na tai panašūs ir yra visokie pramoniniai cepelinai, pardavinėjami pusfabrikačių pavidalu. Ir nieko nuodingo tame aprašyme neišvardijai. Beje, kas tie "masės fiksatoriai"?

Dėl pašvinkusios mėsos - esu įsitikinęs kad žymiai didesnė tikimybė jos gauti kokioje nors cepelininėje, kebebinėje, kitoje valgyklėlėje nei McDonalde, kuris dirba pagal standartizuotas procedūras ir turi kažkokią kokybės kontrolę.