Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: Lavonas
Data: 2011-05-25 16:07:48
Tei vat Lietuviu beda yra tame, kad pas mumis nera tokiu gigantu. Na ok yra
vienas VP deshimtukas, bet ash asmenishkai esu prish tokia didele kompanija
lietuvos teritorijoje ir manau, kad lietuvos vyriausybe neturejo leisti jai
tce tiek ishsipletoti.

Beje, girdejau, kad googlas lygtais ruoshiasi vienoj ish baltijos shaliu
savo offisa yrengineti. Bleha, bet del istatymu matomai Lietuvos
nepasirinks. Ash tei tokiai kompanijai darytciau ishimtis, kad tik jie
tcionais isikurtu :D

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:iritpn$9p$1@trimpas.omnitel.net...
Na, tai paverkt visi galime, kad ne itin gerai gyvename. Bet konkrečiai
čia buvo užsimezgusi diskusija kodėl toks atlyginimų skirtumas pas mus
ir pas juos.

O dėl tų smulkių firmų - tai yra nišų, kur jos sėkmingai gyvuoja. Bet
daugelyje sričių akivaizdi stambėjimo tendencija ir net gigantai
jungiasi tarpusavyje, sudarydami supergigantus. Žiūrėk, tuoj ir suomiai
savo Nokios nebeturės. Korporacijos šiuo metu transnacionalinės, ir kad
darbuotojai gerai uždirbtų, jie nebūtinai turi dirbti formaliai savo
šalies firmoje - puikiai tinka ir užsienio firmų filialai/gamyklos,
svarbu kad tik jų būtų.