Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: RaR
Data: 2011-05-10 11:56:46
Apie tai irgi jau daug diskutuota. Maža rinka žymiai greičiau bus
monopolizuota nei didelė. Uždaryk aklinai Lietuvą, ir po kurio laiko jei
dešros (tikėkimės) dar galėsi pasirinkti kelių rūšių, tai TV
neabejotinai bus Tauras, šaldytuvas - Snaigė, muilas - iš kokio
Panevėžio muilo fabriko, o automobilis - Rokiškyje surinktas 30 senumo
Moskvič modelis. Neabejotinai, rimti vyrukai tokiomis sąlygomis greitai
rastų būdų monopolizuoti ir sritis, kuriose dar yra keletas lietuviškų
žaidėjų.