Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: bet_kas
Data: 2011-05-13 12:48:32
Viską išsprendžia ne kažkokia mistiška rinka,
o konkretūs žmonės - tos rinkos nariai/dalyviai.
Draudimus taip pat sudeda (beigi atšaukia),
taip pat vieni žmonės kitiem, pvz. tėvai
vaikams kai šie nesąmonių pridaro.

"RaR"  parašė naujienų news:iqgv47$sbm$1@trimpas.omnitel.net...
Čia kažkur į šoną ir visai neteisingai nuvažiavai. Visų pirma jokių
genetiškai modifikuotų augalų nepardavinėju ir pats jų nekuriu. Antra -
aš kaip tik už tai, kad viską išspręstų rinka. Kam patinka ir naudinga -
tegu perka, kam nepatinka ir nenaudinga - te neperka. Aš tik prieš
visokius draudimus, t.y. kišimusis į rinką, neturint jokio pagrindo.

Beje, jai jau apie GM, neseniai seime atlikus apklausa, paaiškėjo, kad
dauguma apklausoje dalyvavusiųjų parlamentarų mano, kad nemodifikuoti
augalai genų neturi. Tuo šventai įsitikinęs yra ir seimo sveikatos
apsaugos komiteto pirmininkas Matuzas. Na, suprantu dar eilinius
parlamentarus, kuriems apart savų parduotuvėlių mažai kas rūpi. Bet čia
žmogus, atsakingas už Lietuvos sveikatos politiką, medikas pagal
išsilavinimą. O va mokyklinių savo srities žinių neturi.