Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-05-09 12:42:42
1. atostogauji Lietuvose Palangose, Šventosiose,Trakuose?
2. važinėji lietuviška medine brička, traukiama lietuviško arkliuko šeriamo lietuvišku šienu?
3. kūreni lietuviškomis malkomis, šildai vandenuką?
4. žiūrai lietuvišką televiziją, lietuviškus filmus? tik su tauru, pagamintu iš lietuviškų detalių
5. boliejini už lietuviškos ripkos komandas?
6. nešioji lietuviškas sermėgas, lietuviškas klumpes?
7. ?