Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: RaR
Data: 2011-05-05 14:09:11
Beletristika. Abstrakčius propagandinius šūkius tau geriau sekasi žerti
nei analizuoti konkrečias problemas. Tai kaip ten su tais vaikiškais
automobiliukais mus amerikonai išnaudoja?

Pavyzdžiui aš nematau, kad mus kažkokie užsieniečiai išnaudotų.
Labiausiai mus išnaudoja mūsų pačių kvailumas, nevalyvumas,
korumpuotumas ir t.t., be abejo, didelė kaltė dėl viso šito tenka 50
metų trukusiai okupacijai. Bet, aišku, labai norisi kaltę dėl savo
nesėkmių suversti kažkam kitam, kuriam geriau sekasi.