Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: RaR
Data: 2011-05-16 09:04:35
Tai čia kaip kas prioritetus dėlioja dėl automobilių ir kelionių. Antai
kaip neseniai lenkai džiaugėsi, kai Vokietijos valdžia vykdė vartojimo
stimuliavimo programą priduodant senus automobilius ir perkant naujus.
Vokiečiai užplūdo automobilių salonus Lenkijoje. O kaip atpigus zlotui
Lenkijos parduotuves užplūdo ne tik lietuviai, bet ir slovakai -
negirdėjote?

Visi ieško kur pigiau ir geriau - tai tiesiog realybė, į kurią
atsižvelgia ekonomikos mokslas. O kažkokiomis akcijomis gali paveikti
kažkokią vartotojų dalį, bet ekonomikos dėsnių neapsuksi. Esant laisvai
konkurencijai vis tiek išliks tas gamintojas, kuris sugebės gaminti
pigesnes atitinkamos kokybės prekes. O visokios tautiškumo akcijos gali
tik atitolinti neišvengiamą to nesugebančių daryti likimą. Jos tik
tokiems tautiniams verslininkams ir reikalingos. Juos pakeitus geriau
savo darbą išmanantiems užsieniečiams geriau būtų ir lietuvių
darbininkui, ir Lietuvos biudžetui. Tą įrodo ir daugelio Rytų Europos
šalių pavyzdžiai, kur daug pramonės ne prichvatizavo tautiniai
direktoriai, o buvo parduota stiprioms užsienio kompanijoms.