Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: bet_kas
Data: 2011-05-11 16:04:07
O kaip tu tam kaimynui parduosi savo uogas jei jis
iš lenko perka nes ten pigiau... Dzin kad mato savo
akimis kaip augini, gali pasiklausti kuo tresi ir t.t.
Pigiau ir taškas, visi kiti argumentai neįdomūs.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų
Tikrai del to? O ash galvojau, kad todel, jog kolkas sunkiai sekasi parduot
savo uogas kaimynui.

"Veikejas"  wrote in message news:iqd8j4$1vo$1@trimpas.omnitel.net...

bet visgi lietuvis biednesnis ir delto jog neperka lietuvishku
uogu/darzoviu.