Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: bet_kas
Data: 2011-05-12 16:01:05
Pirkėjas gali ne tik pridėtinės vertės neskaičiuot,
grąžos taip pat, jei matematikos pamokose varnas šaudė.

Tiem kurie nešaudė - nėra čia kažkoks raketų mokslas,
ar taip jau sudėtinga, kaip nupiešt galbūt norėtųsi...

"RaR"  parašė naujienų news:iqg17a$dvb$1@trimpas.omnitel.net...
Tai pirkėjas pirkdamas turi prekės pridėtinę vertę skaičiuoti?