Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: RaR
Data: 2011-05-10 12:36:58

2011.05.10 11:57, Tolminkiemis rašė:
> - čia kraštutinumas, kiek žinau ten daug "embargo".. bet aš nekalbu apie režimo įvedimą, aš apie savarankiškų atskirų ir
 > nepriklausomų ekonominių junginių būtinumą..

T.y. kalbi apie daugelio režimų įvedimą. Būtų iš viso katastrofa.
Anksčiau nors sovietinio bloko šalys tarpusavyje prekiaudavo ir darbais
pasiskirstydavo, o ir ta SSSR plati buvo su daug išteklių. Įsivaizduoju,
kaip aklinai užsidariusi visa Lietuva šildosi tik malkomis ir žiemą sėdi
kailiniais apsisiautusi dūminiuose butuose. Visokie automobiliai, kitas
transportas ir ŽŪ technika būtų praktiškai nereikalingi, nes jiems
nebūtų kuro.