Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: Veikejas
Data: 2011-05-12 15:36:07
prekes savikaina yra atskaitos tashkas, pradine dedamoji kainos lygtyje.
O kad prekes kaina lemia tik paklausa/ pasiula yra melas.

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:iqgdle$2mp$1@trimpas.omnitel.net...
O kurioje vietoje as tai rasiau? Cituoju pats save:

"Kaina lemia paklausa/pasiula, o gamintojai ir pirkejai jau sprendzia
apsimoka gaminti/pirkti uz tokia kaina, ar ne."

Kad produkto ar paslaugos kaina nulemia jo savikaina, samprotavo tik
pirmieji ekonomistai pries kelis simtus metu, veliau ta teigini bande
ginti ir idiegti komunistai, bet nelabai pavyko.

Teigini, kad kaina apsprendzia savikaina, galima apytiksliai taikyti tik
tam tikrai prekiu ar paslaugu grupei idealios konkurencijos salygomis. O
bendru atveju kaina apsprendzia paklausos - pasiulos santykis, be to
daugelio prekiu ar paslaugu savikainos net neimanoma apskaiciuoti.