Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: RaR
Data: 2011-05-12 18:30:04
Tai neabejoju, kad iš parduotuvės didesnė tikimybė susigrąžinti pinigus
už nekokybišką prekę nei iš valstybės. Valstybės paslaugų pirkimas - tai
kažkas tarp priverstinio pirkimo ir pinigų atėmimo, bet ganėtinai toli
nuo skolinimo. Kai skolini, tai tau ir skolos lapelis išrašomas su
grąžinimo terminais ir netgi procentais.