Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-05-16 09:03:15
Nu bet turkiska telika tai perka, bent jau va, zmogus taip teigia - ir
namuose ir bare - visus turkiska elektronine produkcija karaliauja.

"Veikejas"  wrote in message news:iqqc7v$b2q$1@trimpas.omnitel.net...

analogija butu kam fricui pirkti bmw, mersa ar oooo jei gali nusipirkti n
kartu pigesni ziguli ir nuvaziuot pailseti i brazilija (vietoj turkijos).
bet kazkodel taip nedaro jie :D