Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-05-10 16:10:47
Pagal tokia logika, tikrai apsirupinusi sheima - ta, kuri gali pragyvent ish
savo darzelio po langais.

"Veikejas"  wrote in message news:iqbd68$be3$1@trimpas.omnitel.net...

todel jis ir yra priklausomas nuo kitu shaliu malones.
Tikrai nepriklausoma valstybe - tai ta kuri geba bent pusetinai pati
ishsimaitinti.

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:iqb26g$oiv$1@trimpas.omnitel.net...
Nu. O Kuveitas importuoja 96% maisto, jo strategine preke nafta. Daug ka
galima vadinti strateginemis, bet vis tik jos yra prekes.