Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: Veikejas
Data: 2011-05-12 12:33:54
na taip ir kurioje vietoje tavo ekonomikoje rashoma, kad imone gali puikiai
gyvuoti metai is metu gamindama ir parduodama produkta maziau uz savikaina ?
ko gero tau paciam tektu pasiimti knygas ir pasitikrinti zinias.

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:iqg2uk$guv$1@trimpas.omnitel.net...
Mars ekonomikos pradziamokslio skaityti! Taip yra tik planineje
ekonomikoje, ir tai ten tik dalis prekiu su tokia kainodara parduodama.