Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: bet_kas
Data: 2011-05-20 10:35:15
Kažkaip trūksta logikos. Jei imlūs marketingui
kaip pinigų išleidimui, tai negali jų turėti, nes
būtų juos jau išsileidę.

"RaR"  parašė naujienų news:ir3a36$dhr$1@trimpas.omnitel.net...
Na, marketingui tai jie labai imlūs. Tai akivaizdu. Kuo žmogus turi
daugiau pragyvenimui nebūtinų lėšų, tuo didesnis marketingo poveikis jų
išleidimui.