Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-05-17 15:36:24
Nu tai ir gauni - kame problema? Pardaviau indui linini audini, gavau
rupijas. Tai ir isleisiu pirkdamas pas ji.

"Tolminkiemis"  wrote in message news:iqtpro$tf3$1@trimpas.omnitel.net...

"Linas Petkevičius"
> O kaip su saldytuvaus ir telikais? Irgi reik pirkti tik lietuviskus?
> Medvilniniai, silkiniai rubai - tabu, nesiojam tik lininius kostiumus?

:)

- idealiu atveju turėtų būti "mainų apskaita", jei tu pardavei indams lininį
audinį, gavai jų "įsipareigojimą" apsipirkti jų prekėmis..

p.s.
dabar "tavimi pasitiki" ir mano, kad tu imdamas bedarbio pašalpą, nepirksi
indiškų šilkų ir negramzdinsi savo šalies dirbančiųjų vergauti
"įsipareigojimais indams"..

p.s.2.
pavyzdys labiau tinka "ūkio objektams", bet tam tikru smulkumu pilietis irgi
yra "ūkio objektas"..