Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: RaR
Data: 2011-05-18 13:19:32
Na tai paaiškink tą savo "kampą". Nes pagal tai, ką išdėstei, tai tik
toks pavyzdys peršasi.

Nori kad būtų daugiau litų, padengtų tokiu pat santykiu eurais? Tada
reikėjo sukrapštyti didesnį valiutos rezervą, kurį reikia užsidirbti -
patys jos prisispausdinti negalim. Bet nesvarbu koks būtų pradinis
rezervas, jis yra dinaminis ir priklauso nuo to, kiek žmonės uždirba
valiutos, ir koks poreikis yra ją keisti į litus. Taigi, jei žmonės daug
užsidirba, daug ir turi - nesvarbu ko, eurų ar litų, jei neuždirba, tai
ir neturi.