Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: RaR
Data: 2011-05-13 11:56:25
Tai aš kalbu apie visas. Lietuviškom irgi, ir dar labiau. Ir dar didelėm
raidėm parašyk, kad tavo pridėtinė vertė labai maža arba net minusinė,
bo prie kasų teisininkai už atitinkamą atlygį stovi, o produktus vežioji
Ferari ant keleivio sėdynės. Kai kurie njūsų diskutuotojai pas tave net
iš kito Lietuvos galo važiuos apsipirkti.